بهترین هتل بوتیک‌های تهران را بشناسید!
نوشته شده توسط : gheirati

تهران بزرگ‌ترین شهر در کشور و پایتخت ایران است. پایتخت هر کشور به عنوان اصلی‌ترین شهر محسوب شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. سران دولتی و کشوری، وزرا و نمایندگان و توریست‌ها به پایتخت سفر می‌کنند. در شهرهای پایتخت اصولا امکانات و خدمات بسیار زیاد است. بنابراین طبیعی است که رزرو هتل در تهران امری آسان و راحت باشد. زیرا تنوع هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بسیار می‌باشد. رقابت صنعت هتلداری در شهر پایتخت نیز قابل توجه است. هتل بوتیک‌ها از سری اقامتگاه‌هایی هستند که با ویژگی‌های منحصر به فرد تاسیس می‌شوند. اگر به دنبال رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل نزدیک تهران هستید با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب بهترین هتل بوتیک‌های تهران را معرفی می‌کنیم.

مسافران عزیز می‌توانند با مراجعه به های هتل رزرو هتل 5 ستاره تهران تا رزرو هتل آپارتمان شیک تهران را به راحتی انجام دهند.

پل طبیعت تهران پایتخت ایران

هتل بوتیک و ویژگی‌های آن

بوتیک در واقع یک کلمه فرانسوی است که به معنای مغازه یا فروشگاه کوچک آورده می‌شود. هتل بوتیک جزء اقامتگاه‌ها هستند و معمولا نشان دهنده فرهنگ و رسوم یک منطقه می‌باشند. هتل بوتیک‌ها از سبک و یا معماری خاصی تبعیت می‌کنند و محیطی صمیمی هستند. جالب است بدانید برخی از بوتیک هتل‌ها قدمتی بسیار دارند.

ویژگی‌های هتل بوتیک‌ها عبارتند از:

  • وسعت بسیار کمتر به نسبت هتل‌ها
  • جو و فضای خلوت، آرام و صمیمی‌
  • نمای ظاهری سنتی و راحتی بیشتر
  • پذیرایی با غذاهای محلی و خانگی
  • نشان دهنده آداب و رسومی خاص
  • دوری از تشریفات هتلداری
  • پذیرایی از حیوانات خانگی

بهترین هتل بوتیک‌های تهران

بهترین هتل بوتیک‌های تهران

در کلان شهری چون تهران رقابت تنگاتنگی میان صنعت هتلداری وجود دارد. موسس یا مدیر هر مجموعه به نوعی در تلاش است تا مشتریان را به سمت مجموعه خود فرا بخواند. زیبایی ظاهری، معماری چشم نواز، امکانات و خدمات عالی، واحدهای تمیز، کیفیت غذایی، موقعیت جغرافیایی خوب و قیمت از سری ملاک‌های مهم برای انتخاب هتل است. هتل بوتیک‌ها با طراحی مجموعه‌ای کوچک رفاهی و زیبا همیشه مخاطبان خاص خود را دارند.

بهترین هتل بوتیک‌های تهران عبارتند از:

  • هتل بوتیک نظامیه تهران
  • هتل بوتیک طوبی تهران
  • هتل بوتیک نیلو تهران
  • هتل بوتیک حنا تهران

معرفی هتل بوتیک نظامیه تهران

هتل بوتیک‌ نظامیه تهران

هتل بوتیک نظامیه از منحصر به فردترین اقامتگاه‌ها در پایتخت است. این مجموعه زیبا و اصیل در واقع در عمارتی قدیمی با بیش از 100 سال قدمت دایر شده است. معماری این هتل شکیل و از نظر هنری قابل تامل می‌باشد. اتاق‌های هتل نظامیه تلفیقی از دیزاین سنتی و مدرنیته است. این ترکیب بسیار دلنشین راحتی و آسایش و لذت را در کنار هم به ارمغان می‌آورد. هتل نظامیه ظرفیتی بسیار محدود دارد و بیش از 5 باب نیست. ارائه غذاهای سنتی، خانگی و محلی، کافی شاپ، پارکینگ و اتاق‌های تمیز از ویژگی‌های رزرو این هتل بوتیک می‌باشد.

آدرس: تهران- میدان بهارستان- کوچه نظامیه

معرفی هتل بوتیک طوبی تهران

بهترین هتل بوتیک‌ طوبی تهران

یکی دیگر از بهترین هتل بوتیک‌های تهران، بوتیک طوبی می‌باشد. این هتل نیز در منطقه‌ی بالا شهر و خوش آب و هوای تهران واقع شده است. بوتیک هتل طوبی 3 ستاره محسوب می‌شود و دارای امکانات عالی است. این مجموعه 6 طبقه و 28 واحد آپارتمانی زیبا دارد. تجهیزات کامل هتل سه ستاره طوبی نظیر بدنسازی، کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران روف گاردن، فضای سبز و... سبب محبوبیت این هتل شده است. هتل طوبی موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و به امکان تفریحی، تجاری و اداری نزدیک است. خدمات پستی، تور گردگشری، خدمات تاکسی سرویس، بانکی از دیگر مزایای رزرو این هتل بوتیک شیک است.

آدرس: بلوار آفریقا(جردن)- خیابان ناصری- پلاک 17

معرفی هتل بوتیک نیلو تهران

هتل بوتیک نیلو

هتل بوتیک نیلو نیز از شناخته شده‌ترین بوتیک‌های ایران است. این هتل به دلیل کیفیت بالا، خدمات و امکانات جزء هتل‌های 4 ستاره تهران است. سبک معماری هتل بوتیک نیلو مدرن و شیک است و آرامش خاصی به مخاطب القا می‌کند. اتاق‌های این مجموعه بزرگ، راحت، تمیز، زیبا، دلباز، نورگیر است و دارای فول امکانات می‌باشد. پرسنل هتل نیلو افرادی کارآزموده و خوش اخلاق هستند که به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند. دسترسی به فرودگاه و راهن آهن، سونا و جکوزی، استخر، رستوران ایتالیایی، صبحانه رایگان، کافی شاپ 24 ساعته از ویژگی این هتل می‌باشند.

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر- نزدیک به میدان ونک

معرفی هتل بوتیک حنا تهران

هتل بوتیک حنا تهران

اما اگر به دنبال یکی از بهترین هتل بوتیک‌های تهران هستید، هتل بوتیک حنا یکی از اولین پیشنهادات ما به شماست. این هتل به دلیل قدمتی بسیار دارد زیرا سال ساخت این عمارت به سال 1309 برمی‌گردد. بوتیک هتل حنا 2 طبقه و 7 واحد دارد و از نظر زیبایی حرف اول را می‌زند. ترکیب معماری مدرن، دکوراسیون زیبا، بالکن اختصاصی، رستوران زیبا، کافی شاپ مجلل و زیر زمینی برای همایش این فضا را به یک اقامتگاه رویایی تبدیل کرده است. از امکانات اتاق‌های هتل حنا می‌توان اینترنت، تهویه، کمد لباس، گاو صندوق، لوازم بهداشتی و... را می‌توان نام برد.

آدرس: خیابان حافظ- نوفل لوشاتو- کوچه لولاگر- پلاک 3

برای رزرو هتل تهران به سایت های هتل و برای رزرو تور تهران به  سایت"های تور" مراجعه فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: